Dokumentacja

Powiązanie zgłoszeń

Powiązanie zgłoszeń pozwala na łatwy dostęp do ticketów związanych z daną sprawą, niezależnie czy komunikacja była prowadzona z tym samym Klientem czy nie.

W celu powiązania zgłoszenia z innym już istniejącym należy kliknąć:

file

Następnie należy wybrać zgłoszenie poprzez wpisanie jego tematu bądź indywidualnego identyfikatora i potwierdzić:

file

Po powiązaniu zgłoszeń pojawią nam się podstawowe informacje o nim (np. status, przypisany agent) wraz z możliwością szybkiego przejścia do zgłoszenia powiązanego:

file

Istnieje również możliwość stworzenia zgłoszenia z automatycznym powiązaniem do tego, z którego proces został wywołany:

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.