Dokumentacja

Dashboard

Dashboard przeznaczony jest do zestawiania analitycznych informacji związanych z pracą danego Agenta oraz ruchem na danych kanałach kontaktu. Dzięki takiemu rozwiązaniu Użytkownik posiada szybki dostęp do informacji związanych z trybem jego pracy (np. pauzy). Dodatkowo może on zarządzać z tego poziomu swoimi Zadaniami, które powinien zrealizować - więcej informacji o funkcjonalności Listy zadań znajdziesz tutaj.

Ważne

Do prawidłowego działania Dashboardu wymagane jest zalogowanie się na telefon.

file

Dane per Agent:

  • Odebrane telefony - liczba odebranych i zakończonych rozmów w ramach Kolejek
  • Wykonane telefony - liczba połączeń wychodzących (odebrane) w ramach Kampanii
  • Liczba prób wykonanych połączeń - liczba prób połączeń wychodzących w ramach Kampanii (niezależnie od rezulatatu połączenia)
  • Dotknięte zgłoszenia - liczba zgłoszeń w kolejkach Agenta, gdzie zostały przez niego wykonane zmiany w danym dniu
  • Obsłużone czaty - ilość rozpoczętych dziś czatów przypisanych do Agenta, w ramach obsługiwanej Kolejki

Dane per Kolejka/Kampania:

  • Telefony w kolejkach - liczba połączeń oczekujących w Kolejkach (do których Agent jest przypisany)
  • Moje rekordy - liczba rekordów przypisanych do Agenta do obdzwonienia w ramach Kampanii
  • Zgłoszeń w kolejkach - liczba nieprzypisanych zgłoszeń w Kolejkach danego Agenta w statusie Nowy (Data ostatniej zmiany z danego dnia) oraz przypisanych do niego w tym samym statusie
  • Czaty w kolejkach - liczba czatów z danego dnia oczekujących na przypisanie do Agentów

Obciążenie w kanałach kontaktu (z ostatnich 24 godzin):

  • Zgłoszenia - liczba zgłoszeń obsłużonych przez Agenta w kolejkach, do których jest on przypisany
  • Czaty - liczba obsłużonych czatów przypisanych do Agenta, w ramach obsługiwanej Kolejki
  • Rozmowy przychodzące - liczba obebranych połączeń przez Agenta, dla kolejek do których jest przypisany
  • Rozmowy wychodzące - liczba odbytych rozmów w ramach Kampanii przez danego Agenta

Szczegółowy czas pracy - udział procentowy (oraz sumaryczny) danych trybów pracy w ramach danego dnia.

W ramach czasu pracy istnieje możliwość wyświetlenia informacji o wykorzystaniu konkretnych pauz:

file

W celu wyboru Agenta, dla którego chcemy wyświetlić dane należy posiadać uprawnienie Użytkownicy dla danej Roli:

file


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.