Dokumentacja

Dashboard

Dashboard przeznaczony jest do zestawiania analitycznych informacji związanych z pracą danego Agenta oraz ruchem na danych kanałach kontaktu. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy szybki dostęp do naszego łącznego czasu pracy, długości czasu na pauzie czy samych rozmów.

file

Dane per Agent:

  • Łączny czas pracy - czas zalogowania Agenta w danym dniu
  • Odebrane telefony - liczba odebranych i zakończonych rozmów w ramach Kolejek
  • Wykonane telefony - liczba połączeń wychodzących (odebrane) w ramach Kampanii
  • Dotknięte zgłoszenia - liczba zgłoszeń w kolejkach Agenta, gdzie zostały przez niego wykonane zmiany w danym dniu
  • Obsłużone czaty - ilość rozpoczętych dziś czatów przypisanych do Agenta, w ramach obsługiwanej Kolejki

Dane per Kolejka/Kampania:

  • Telefony w kolejkach - liczba połączeń oczekujących w Kolejkach (do których Agent jest przypisany)
  • Moje rekordy - liczba rekordów przypisanych do Agenta do obdzwonienia w ramach Kampanii
  • Zgłoszeń w kolejkach - liczba nieprzypisanych zgłoszeń w Kolejkach danego Agenta w statusie Nowy (Data ostatniej zmiany z danego dnia)
  • Czaty w kolejkach - liczba czatów z danego dnia oczekujących na przypisanie do Agentów

Obciążenie w kanałach kontaktu (z ostatnich 24 godzin):

  • Zgłoszenia - liczba zgłoszeń obsłużonych przez Agenta w kolejkach, do których jest on przypisany
  • Czaty - liczba obsłużonych czatów przypisanych do Agenta, w ramach obsługiwanej Kolejki
  • Rozmowy przychodzące - liczba obebranych połączeń przez Agenta, dla kolejek do których jest przypisany
  • Rozmowy wychodzące - liczba odbytych rozmów w ramach Kampanii przez danego Agenta

Szczegółowy czas pracy - udział procentowy (oraz sumaryczny) danych trybów pracy w ramach danego dnia.

Ważne

W celu wyboru Agenta, dla którego chcemy wyświetlić dane należy zapewnić dostęp do uprawnienia Użytkownicy dla danej Roli:

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.