Dokumentacja

Integracja - AutoTeam

Thulium umożliwia integrację z aplikacją AutoTeam, dzięki której możemy automatycznie dodawać do CRM Klientów, którzy się z nami kontaktują telefonicznie i występują w bazie AutoTeam. Dodatkowo możemy zainicjować połączenie do Klienta w AutoTeam z poziomu Thulium.


Na skróty


Zakres integracji

  • Automatyczne dodawanie klienta AutoTeam do Thulium przy połączeniu wychodzącym,
  • Możliwość wykonywania połączenia w ramach Thulium na otwartę kartę w AutoTeam,
  • Wyszukiwanie klientów AutoTeam poprzez pole Identyfikator,
  • Automatyczne wyszukiwanie klienta w AutoTeam przy połączeniu przychodzącym i wychodzącym,
  • Import do Kampanii danych z AutoTeam (jako csv)

Krok po kroku

  1. W celu integracji Thulium z aplikacją AutoTeam należy w ramach tego pierwszego wejść w Administracja -> Integracja i uruchomić integrację a następnie kliknąć file:

file

file

Czy wiesz, że...

W zależności od potrzeb można ustawić automatyczne wyszukiwanie Klienta w AutoTeam. Dodatkowo możliwe jest wyszukiwanie tych Klientów w AutoTeam po polu Identyfikator (jeśli istnieje w CRM Thulium).


2. Następnie należy zainstalować odpowiednią aplikację dostępną z poziomu Ustawienia konta:

file

file


3. Po wykonanym procesie instalacyjnym należy takową aplikację uruchomić tak by działała w tle:

file

file


4. Przy uruchomionej aplikacji AutoTeam, jeżeli jesteśmy na odpowiedniej karcie związanej z Klientem możemy skorzystać z funkcjonalności:

file

Spowoduje to wykonanie połączenia wychodzącego w ramach Thulium na dane z AutoTeam.


5. Dodatkowo w ramach Kampanii możliwe jest importowanie przygotowanego wcześniej pliku z AutoTeam:

file

Do góry strony ⇑


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.