Dokumentacja

Integracja - Talkie

Thulium umożliwia integrację z rozwiązaniem Voicebot firmy Talkie.ai w celu obsługi połączeń telefonicznych przez bota głosowego.


Na skróty


Zakres integracji

  • Dodawanie Użytkowników Bot w celu obsługi połączeń
  • Przypisanie Bota do dowolnej kampanii bądź Infolinii.

Krok po kroku


1. W celu integracji Thulium z rozwiązaniem Talkie.ai należy w ramach tego pierwszego wejść w AdministracjaIntegracja i uruchomić integrację a następnie kliknąć file:

file

file

file


2. Po włączeniu integracji wybieramy AdministracjaUżytkownicy i dodajemy Bota poprzez kliknięcie file:

file

file

file

Ważne

Dodaj tyle Botów, ile chcesz jednocześnie prowadzić rozmów przez Voicebota. Każde jednoczesne logowanie Bota to wykorzystana licencja.


3. Następnie przypisujemy do danego Użytkownika Bota konto SIP poprzez AdministracjaKonta SIP. Takie konto SIP można dodać klikając file bądź edytować istniejące po wyborze file:

file


4. W ramach edycji konta SIP wybieramy danego Bota oraz wybieramy inny softphone i zatwierdzamy klawiszem file:

file

Ważne

Pamietaj, by po zmianach w ramach kont SIP przegenerować konfigurację dla SIP.


5. Numer wewnętrzny i Hasło konta SIP należy przekazać do Talkie.ai - po zarejestrowaniu konta SIP Bot pojawi się jako Użytkownik w Statusach agentów i powinien zostać ustawiony na Wolny.


6. W zależności od obsługiwanego kanału komunikacji (Infolinia/Kampania) należy takowego Bota przypisać do kolejki/kampanii.

Do góry strony ⇑


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.