Dokumentacja

Wersja 8.0.x

Click2Contact

file

  • dodano możliwość wybrania logo zamiast awatara agenta (8.0.6)

file

  • umożliwiono ustawienie wymagania komentarza przy ocenie czatu/oddzwonienia (8.0.6)

file

API

  • dodano funkcję POST tickets/:id/customer_response w celu dodawania odpowiedzi do zgłoszenia w ramach API (8.0.29)

file

  • dodano do funkcji GET tickets datę i czas pierwszej odpowiedzi oraz zamknięcia zgłoszenia (8.0.46)

file

  • dodano do funkcji POST tickets kierunek dodawanego zgłoszenia tj. w imieniu klienta bądź jako wiadomość do klienta (8.0.54)

file

Kampanie

  • wprowadzono dla dialera predictive możliwość ustalania kolejnego terminu kontaktu telefonicznego dla statusu systemowego Kontakt nie wcześniej niż (8.0.47)

file

file

Infolinie

  • dodano możliwość ustawiania ikony dla kolejki Infolinii - maksymalnie 120x30 pikseli (8.0.49)

file

file

Zgłoszenia

file

  • dodano warunek Kolejka to dla automatyzacji zgłoszeń (8.0.51)

file

  • dodano akcję Wyślij SMS na numer dla automatyzacji zgłoszeń (8.0.51)

file


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.