Dokumentacja

Wersja 8.1.x

Integracja

  • wprowadzono nowy widok konfiguracji Integracji (8.1.0)

file

  • zaimplementowano obsługę multisklepów w ramach jednej platformy E-commerce (8.1.0)

file

  • dodano możliwość synchronizacji listy Klientów na bazie zamówień ze sklepem na platformie Shoper (8.1.0)

file

file

  • wprowadzono możliwość dodawania zgłoszeń JIRA z poziomu Web Softphone przy włączonej integracji (8.1.19)

file

  • dodano integrację z platformą xSale (8.1.36)

file

Użytkownicy

  • dodano możliwość wyświetlania typów pauz w ramach Dashboard'u (8.1.0)

file

  • wprowadzono Listę zadań w ramach Dashboard'u dla Użytkowników systemu (8.1.0)

file

  • dodano Liczbę prób wykonanych połączeń w Dashboard'zie (8.1.0)

file

  • dodano możliwość wyszukiwania Użytkowników na Dashboard (8.1.23)

file

  • dodano możliwość dodawania klikalnych linków do Listy zadań (8.1.35)

file

CRM

file

file

file

file

  • wprowadzono opisy dla adresów e-mail oraz numerów telefonów w ramach Karty klienta (8.1.0)

file

file

  • dodano obsługę podlinkowanego tekstu dla pola specjalnego typu duży tekst (8.1.32)

file

<a href="https://link"  target="_blank">Tekst</a>

Click2Contact

  • w ramach przypisywania klienta podczas czatu dodano widoczność adresu e-mail wraz z możliwością wyszukiwania po nim (8.1.14)

file

  • dodano możliwość zmiany kolejności akcji w ramach instrukcji Chatbota (8.1.19)

file

file

file

file

file

Infolinie

  • dodano funkcjonalność Reguł pauz dla zarządzania statusami agenta (8.1.20)

file

file

Raporty

file

file

  • wprowadzono linkowanie do karty klienta z poziomu raportu Skrzynki głosowe przy połączeniu telefonicznym klienta z CRM Thulium (8.1.36)

file


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.