Chatbot: Interakcje
Raport Chatbot: Interakcje ma za zadanie wskazać skuteczność podpiętego Chatbota do naszego systemu. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy mogli bardzo szybko wyciągnąć wnioski czy nasz Bot jest skuteczny i czy faktycznie pomaga we wsparciu naszego Działu Obsługi Klienta. W celu skorzystania z raportu Interakcji należy przejść do Raporty → Czaty → Chatbot: Interakcje.
Raport składa się z paru sekcji, które poniżej zostały omówione.
Aby wyświetlić dane dla danego Chatbota należy kliknąć :
Wykres interakcji zawiera dane ilościowe o wszystkich wywołanych instrukcjach. Za nierozpoznane uznajemy te, gdzie po wiadomości klienta została uruchomiona wiadomość domyślna (nierozpoznana intencja).
Poniżej znajdują się dane z podziałem na kolejki obsługiwane przez danego Chatbota z możliwością sortowania poprzez kliknięcie :
Rozmowy chatbota zakończone oceną to takie, które zakończyły się na obsłudze przez Bota (nie przekazano czatu do Agenta). Wymaganym jest uruchomienie ocen w ramach danego widgetu Click2Contact.
W przypadku liczby wywołań instrukcji mówimy o 3 najpopularniejszych instrukcjach wywołanych podczas konwersacji z Botem (odpowiedź na słowo klucz bądź wybór poprzez klawisz) i 3 najmniej polpularnych.
Podziel się swoją opinią