Panel użytkownika

Po zalogowaniu do Thulium użytkownik w prawym górnym rogu ma dostęp do panelu, w którym może m.in. zmienić ustawienia oraz pobrać aplikację Thulium Agent.

file

Omówmy poszczególne opcje:

  • Informacje na temat statusu użytkownika (agenta)

Informacje na temat statusu użytkownika (wolny/przerwa).

file

  • Informacje na temat połączeń

Po kliknięciu w ikonę słuchawki możesz zobaczyć 5 ostatnich rozmów z klientem - od najnowszej do najstarszej. Po wybraniu rozmowy zostaniesz przeniesiony na kartę rozmowy.

file

W przypadku, gdy użytkownik nie będzie zalogowany do aplikacji Thulium Agent słuchawka będzie przekreślona.

file

  • Podgląd zgłoszeń

Po kliknięciu w ikonę koperty możesz zobaczyć listę 5 ostatnich zgłoszeń - od najnowszego do najstarszego.

file

  • Wewnętrzny czat

Po kliknięciu w ikonę czata możesz rozpocząć czat z innymi użytkownikami systemu. Klikając Nowy czat pojawi się lista użytkowników - kolorem zielonym oznaczeni są aktywni użytkownicy (czyli zalogowani do systemu), a czerwonym użytkownicy nieaktywni.

file

  • Informacja o użytkowniku - po rozwinięciu nazwy użytkownika (najczęściej imię i nazwisko) pojawiają się następujące opcje:
    • Pomoc - przekierowanie do bazy wiedzy, w której znajdziesz szereg poradników ułatwiających korzystanie z systemu
    • Wersja - możliwość sprawdzenia aktualnej wersji systemu
    • Ustawienia konta - zaawansowane ustawienia konta
    • Płatności - możliwość sprawdzenia aktualnego stanu płatności oraz informacji na temat ilości i terminu ważności zakupionych licencji. Dostęp do tej funkcji posiada tylko administrator systemu.
    • Wyloguj - wylogowanie z systemu

file


Po wejściu w Ustawienia konta masz możliwość skonfigurowania bardziej zaawansowanych ustawień.

file

  • Avatar - możliwość dodania swojego avatara - wystarczy, że klikniesz i przeciągniesz obrazek
  • Zmiana hasła dla użytkownika - możliwość zmiany obecnego hasła
  • Ustaw język - wybór języka: polski lub angielski
  • Ustaw stopkę - możliwość ustawienia stopki (zawierającej np. imię i nazwisko, stanowisko oraz numer telefonu użytkownika), która pojawi się w wysyłanych wiadomościach e-mail.
  • Powiadomienia z przeglądarki - możliwość włączenia/wyłączenia powiadomień np. o nowych połączeniach, wiadomościach oraz czatach.
  • Dźwięk powiadomienia o wiadomości na czacie - wybór dźwięku informującego o pojawieniu się nowej wiadomości na czacie
  • Dźwięk powiadomienia o nowym czacie - wybór dźwięku informującego o nowym czacie. Zaznaczenie opcji Powtarzaj spowoduje, że zamiast pojedynczego sygnału czat będzie "dzwonił" przez cały czas do momentu, aż agent go odbierze (lub zapauzuje się i czat trafi do kolejnego agenta). Domyślnie opcja ta jest zaznaczona.

Pod stopką znajduje się link do pobrania aplikacji Thulium Agent. Zobacz jak pobrać i uruchomić aplikację na:

Z tego miejsca masz także możliwość sprawdzenia czy Twoja przeglądarka jest kompatybilna z systemem Thulium.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.