Statusy zgłoszeń

Statusy pozwalają Ci zobaczyć na jakim etapie realizacji jest dane zgłoszenie. Jeśli Twój klient chce dowiedzieć się co dzieje się z jego zgłoszeniem wystarczy, że znajdziesz je po numerze ID i zobaczysz status.

Z zakładki Administracja wybierz ZgłoszeniaStatusy.

file

Utworzyliśmy dla Ciebie pięć statusów, które pozwolą Ci oznaczać wiadomości.

  • Nowe - nowa wiadomość w systemie
  • Oczekuje na klienta - wiadomość oczekuje na odpowiedź od klienta
  • Połączone - wiadomości połączone z innymi zgłoszeniami
  • W realizacji - zgłoszenie jest w trakcie realizacji
  • Zamknięte - zgłoszenie zamknięte (rozwiązane)

Ważne

Statusem Nowe oznaczone są wiadomości, w których jako ostatni pisał klient, a nie tylko pierwsza wiadomość w zgłoszeniu.

file

Nowy status utworzysz klikając przycisk file. Wpisz nazwę statusu (np. Rozwiązane) i zapisz zmiany klikając file.

file

Każdy status możesz rozbudować dodając podstatusy.

Utworzone statusy będziesz mógł wybrać tworząc lub odpowiadając na zgłoszenie w części Szczegóły.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.