Szablony odpowiedzi

Szablony odpowiedzi pozwalają na szybkie udzielenie odpowiedzi klientowi na temat często pojawiających się zapytań. Przykładowo, jeśli klienci często pytają o zakres wykonywanych usług warto przygotować sobie gotową wiadomość - pozwoli to na oszczędzenie czasu i szybką odpowiedź.

Z zakładki Administracja wybierz Zgłoszenia Szablony odpowiedzi, a następnie kliknij file.

file

file

  • Nazwa szablonu - wpisz nazwę szablonu
  • Nowy temat zgłoszenia - wpisz temat zgłoszenia
  • Treść - wpisz treść wiadomości, która będzie wysyłana klientowi
  • Wstaw wartość - wybierz wartość, która będzie dynamicznie pobierana z karty klienta
    • {{TICKET_ID}} - numer id wiadomości
    • {{NAME}} - imię (działa jedynie w przypadku osób)
    • {{SURNAME}} - nazwisko (w przypadku osób) lub nazwa firmy (w przypadku firm)
    • {{PESEL}} - numer PESEL
    • {{PHONE}} - numer telefonu
    • {{USER_NAME}} - imię Użytkownika Thulium
    • {{USER_SURNAME}} - nazwisko Użytkownika Thulium
    • {{USER_LOGIN}} - login Użytkownika Thulium
    • {{USER_EMAIL}} - adres e-mail Użytkownika Thulium
    • {{CUSTOM:nazwa}} - pole specjalne o dowolnej nazwie
  • Szablon dostępny w kolejkach - wybierz kolejki, w których szablon będzie dostępny. Jeśli żadna z kolejek nie zostanie wybrana to szablon pojawi się we wszystkich kolejkach
  • Kategoria - wpisz kategorię wiadomości

Do szablonu możesz dodać obrazek - wystarczy, że przeciągniesz i upuścisz plik.

Możesz określić czy szablon ma być aktywny i jeśli chcesz - dodać załącznik.

file

Po uzupełnieniu kliknij file.

Czy wiesz, że...

Jeśli chcesz utworzyć szablon wystarczy, że uzupełnisz nazwę oraz treść szablonu.

Odpowiadając na zgłoszenie będziesz mógł wybrać szablon, który utworzyłeś.

file

Zauważ, że po dodaniu szablonu w miejscu wartości TICKED_ID pojawia się numer jakie zgłoszenie posiada w sytemie.

file

Przykład

Jedna z firm zajmujących się usługami księgowymi dostaje sporą liczbę wiadomości, w których klienci proszą o podanie szczegółów i ceny jednej z usług. Agenci zamiast odpisywać każdemu klientowi z osobna mają przygotowany szablon z załącznikiem w postaci dokumentu zawierającego dokładny opis usług wraz z rozbudowanym cennikiem. Pozwala to na oszczędność czasu i możliwość zajęcia się sprawami, które wymagają większej uwagi.

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.