Część 4. E-mail

Spis treści

Wprowadzenie

W tej części poznasz nasz czat i dowiesz się o jego najważniejszych funkcjach.

Czat jest bardzo przydatnym i popularnym narzędziem stosowanym na stronach www. Pozwala szybko dopytać o oferowane produkty i usługi, gdy klient akurat przegląda naszą stronę. Dzięki czatowi możemy udzielić klientom szybkiej pomocy.

Czat jest oczywiście aktywny w godzinach pracy biura, a po godzinach lub gdy klient nie może czekać na odpowiedź, wiadomość zostanie zarejestrowana jako zgłoszenie. Dzięki temu zyskujesz pewność, że nie zaginie.

Czy wiesz, że...

Nasz czat umożliwia ustawienie, m.in. komunikatu powitalnego, dostosowanie godzin pracy, dołączenie innego konsultanta do rozmowy oraz możliwość oceny rozmów przez klienta.


Krok po kroku

Tworzenie kolejki

Pierwszym krokiem w konfiguracji czatu jest utworzenie kolejki czatowej.



  1. W tym celu wejdź w zakładkę Administracja i w sekcji Czaty wybierz opcję Kolejki.



  2. Na ekranie pojawi się okno z listą kolejek. Jeśli chcesz dodać nową kolejkę kliknij przycisk .



  3. Tworząc nową kolejkę:
    • wpisz jej nazwę
    • wybierz godziny pracy(możesz dostosować je do potrzeb Twojej firmy)
    • ustaw komunikat powitalny i wybierz kolor (jeśli chcesz 😉)
    • ustaw automatyczną odpowiedź, gdy agent nie odpowiada
    • określ temat zgłoszenia z czata
    • wybierz kolejkę zgłoszeń, do której trafiają wiadomości



  4. Aby zatwierdzić kliknij .



Do góry strony ⇑




Przypisywanie agentów do kolejki czatu

Po utworzeniu kolejki przypisz do niej agentów. Jeśli przeszedłeś wcześniejsze kroki, to prawdopodobnie znasz już logikę działania naszego systemu. Możesz tego dokonać w sposób analogiczny do tego dla zgłoszeń i infolinii.



  1. Wejdź w utworzoną kolejkę i w zakładce Przypisani agenci wybierz .



  2. Przypisz agentów zaznaczając odpowiednie pola wyboru.

  3. Zatwierdź wprowadzone zmiany klikając przycisk



Do góry strony ⇑




Tworzenie widgetu

Aby móc umieścić czat na stronie internetowej, najpierw należy wygenerować widget Click2Contact.




  1. Z zakładki Administracja wybierz Czaty → Widgety.



  2. Następnie kliknij .



  3. Wpisz nazwę strony oraz wybierz kolejki, które będą obsługiwać czat.
  4. Dopasuj wygląd oraz funkcjonalność do swoich potrzeb. Możesz:
    • zmieniać kolory,
    • ustawić komunikat powitalny
    • ustawić komunikat po godzinach pracy
    • włączyć komunikat z prośbą do klienta o ocenę rozmowy.






Do góry strony ⇑




Testowanie czatu

Przed umieszczeniem widgetu czatowego na stronie, sprawdź jak działa.

WIDEO

  1. W części Testowanie (znajdującej się po prawej stronie) wpisz dowolny adres strony (najlepiej swojej własnej 😉 i kliknij . Spowoduje to otwarcie się strony z czatem.



  2. Po skonfigurowaniu i przetestowaniu kliknij . Po zapisaniu widgetu pokaże się kod, który trzeba dodać na własnej stronie www.



  3. Po zapisaniu możesz zobaczyć, jak wygląda utworzony czat z perspektywy klienta.




Do góry strony ⇑




Następna [Część 6: Kampanie



Część 1. Użytkownicy
Część 2. Klienci
Część 3. Infolinia
Część 4. E-mail
Część 5. Czat
Część 6. Kampanie
Część 7. Raporty


Do góry strony ⇑

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.