Skróty przekierowań
Skróty przekierowań umożliwiają agentowi wykonanie szybkiego przekazania (transferu) rozmowu bez konsultacji, tzw. blind transferu. Dostęp do tej funkcji powinien mieć tylko administrator lub osoba zarządzająca zespołem.
Z zakładki Administracja wybierz Infolinie → Skróty przekierowań.
Na ekranie pojawi się tabela ze skrótami - aby utworzyć nowy kliknij przycisk .
Uzupełnij następujące pola:
- Kolejka - wybierz kolejkę, na którą nastąpi przekierowanie
- Numer - wpisz numer, na który nastąpi przekierowanie
Czy wiesz, że...
Rozmowę możesz przekazać na wybraną kolejkę lub numer telefonu.
- Nazwa - wpisz nazwę skrótu
- Ikona - wybierz ikonę skrótu
Możesz też dołączyć własne ikony - kliknij i wybierz plik.
Skrót może zawierać nazwę, ikonę lub nazwę z ikoną.
Skróty są sortowane alfabetycznie.
Zaloguj się do aplikacji Thulium Agent. Utworzone skróty pojawią się w dwóch miejscach - jako ikony na pinezce (skrót bez ikony nie pojawi się na pinezce) oraz jako rozwijana lista, w której znajdują się wszystkie skróty przekierowań (z ikonami lub bez).
Ważne
Ikony przekierowań są aktywne tylko podczas rozmowy.
Podziel się swoją opinią