Skróty przekierowań

Skróty przekierowań umożliwiają agentowi wykonanie szybkiego przekazania (transferu) rozmowu bez konsultacji, tzw. blind transferu. Dostęp do tej funkcji powinien mieć tylko administrator lub osoba zarządzająca zespołem.

Z zakładki Administracja wybierz Infolinie → Skróty przekierowań.

file

Na ekranie pojawi się tabela ze skrótami - aby utworzyć nowy kliknij przycisk file.

file

Uzupełnij następujące pola:

  • Kolejka - wybierz kolejkę, na którą nastąpi przekierowanie
  • Numer - wpisz numer, na który nastąpi przekierowanie

Czy wiesz, że...

Rozmowę możesz przekazać na wybraną kolejkę lub numer telefonu.

  • Nazwa - wpisz nazwę skrótu
  • Ikona - wybierz ikonę skrótu

Możesz też dołączyć własne ikony - kliknij file i wybierz plik.

Skrót może zawierać nazwę, ikonę lub nazwę z ikoną.

file

Skróty są sortowane alfabetycznie.

Zaloguj się do aplikacji Thulium Agent. Utworzone skróty pojawią się w dwóch miejscach - jako ikony na pinezce (skrót bez ikony nie pojawi się na pinezce) oraz jako rozwijana lista, w której znajdują się wszystkie skróty przekierowań (z ikonami lub bez).

file

Ważne

Ikony przekierowań są aktywne tylko podczas rozmowy.

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.