Dokumentacja

Transfer rozmowy

Transfer jest przekierowaniem połączenia do innego konsultanta. Jeśli podczas rozmowy agent chcę przełączyć klienta do innego agenta, który np. lepiej zajmie się sprawą, może dokonać takiego transferu.

Możesz to zrobić to na dwa sposoby:

  • transfer z konsultacją

Wciśnij przycisk file i wybierz Agenta bądź wpisz numer telefonu, na który rozmowa ma zostać przekazana, a następnie wciśnij file. System wykona połączenie i będziesz mógł skonsultować rozmowę. Jeśli chcesz zakończyć transfer kliknij ponownie Transfer. Jeżeli chcesz przełączyć rozmowę to kliknij file.

  • ślepy transfer (tzw. blind transfer)

Opcja ta polega na przekazaniu wybranego numeru oraz rozłączeniu - nie ma tu możliwości rozmowy z osobą, do której będzie wykonywany transfer. Aby go wykonać wciśnij przycisk file, wpisz numer telefonu bądź wybierz Agenta, a następnie ponownie wciśnij file.

file

Ważne...⚠️

Wygodniejszą opcją pozwalającą na wykonanie transferu połączenia (blind transfer) jest wykorzystanie szybkich transferów.


Jeśli chcesz, żeby agenci mieli swoje stałe numery warto zrobić konfiguracje przypisując ich do odpowiednich kont SIP.

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.