Dokumentacja

Część 6. Kampanie

W tej części dowiesz się jak działają kampanie telefoniczne w naszym systemie.

Kampanie pozwalają Ci na zorganizowane wykonywanie połączeń wychodzących np. w celu sprzedaży lub badania opinii klientów. Celem kampanii jest automatyzacja rutynowych czynności wykonywanych przez konsultantów, by efektywniej wykorzystywać ich czas pracy (na realne rozmowy z klientami a nie na czynności okołosprzedażowe).

W Thulium moźesz tak ustawić parametry kampanii, by była jak najbardziej efektywna i skuteczna.

Czy wiesz, że...💡

O skuteczności kampanii w dużej mierze zależy właściwe wybranie dialera. Wyróżniamy trzy rodzaje dialerów: Preview, Progressive i Predictive.

W przygotowanych przez nas kampaniach zastosowaliśmy dialer typu Preview, który jest najprostszy na start.

Krok 1: Dodaj agentów do kampanii

Informacje na temat kampanii znajdziesz w zakładce Kampanie w kategorii Zarządzanie. Wybierz tam przycisk: Kampanie.

file

Stworzyliśmy dla Ciebie dwie kampanie, które pozwolą Ci na sprawdzenie najważniejszych funkcji.

file

Czy wiesz, że...💡

Kampania "Ręczne rozmowy wychodzące" służy do raportowania rozmów, które zostały wykonane "z palca" (z karty klienta/zgłoszenia itp.) - dodajemy tam agentów, lecz nie importujemy klientów i nie dodajemy statusów połączeń. Pamiętaj, aby taka Kampania miała ustawione w polu Dialer: Brak - ręczne rozmowy. W ramach takiej Kampanii można dodać komunikat odtwarzający się przed samą rozmową Agenta z Klientem: file

Pierwszym Twoim krokiem będzie dodanie agentów, którzy będą wykonywali połączenia w danej kampanii. Wejdź w Kampanie i wybierz przycisk file, a następnie file.

file

file

Otworzysz kartę, na której musisz wybrać:

  • kampanię
  • agentów, którzy będą ją obsługiwać - możesz ich wybrać biorąc pod uwagę aktywność oraz to czy są przypisani do innych kampanii

Po wybraniu kliknij file.

file

Krok 2: Dodaj klientów do kampanii

Dodaj teraz klientów, do których będą dzwonić konsultanci. Możesz ich zaimportować z bazy CRM, do której wcześniej dodałeś kilka rekordów.

Wejdź w wybraną kampanię i rozwijając file wybierz CRM.

file

Korzystając z filtrów wyszukaj osoby, które chcesz dodać i kliknij file, a następnie file

file

Klientów do kampanii można też zaimportować z pliku CSV - zobacz Import klientów do kampanii - kampania CSV.

Krok 3: Wykonaj kampanię

Po utworzeniu konta jesteś domyślnie przypisany do kampanii. Możesz więc sprawdzić jej działanie. Zaloguj się do aplikacji Thulium Agent i ustaw status Wolny. Domyślnie masz ustawiony ręczny tryb pracy. Wejdź w zakładkę Kampanie i z kategorii Zarządzanie wybierz Dzwoń.

Wybierz kampanię i kliknij file.

file

Poniżej przedstawiliśmy przykładową kartę rekordu w kampanii.

file

W trybie ręcznym to agent decyduje kiedy zadzwonić, zapisać status rozmowy oraz zestawić kolejne połączenie. Pracując w trybie automatycznym to system kolejno zestawia połączenia.

Tryb pracy możesz określić podczas tworzenia lub edycji użytkownika rozwijając ustawienia zaawansowane (Administracja → Użytkownicy → Użytkownicy).

file

Podpowiedź

Dodając agentów warto na początku ustawić im ręczny tryb pracy - pozwoli to na przetestowanie działania kampanii i dokładne zapoznanie się z kartą rekordu.

Podczas rozmowy agent nadaje status (domyślnie Dzwonić i Nie dzwonić) oraz ustala termin kolejnego kontaktu.

Dodatkowo agent może:

  • zobaczyć historię kontaktu w ramach tej kampanii lub poprzednich, co pozwoli poznać kontekst poprzednich rozmów oraz zobaczyć czym klient był zainteresowany
  • wysłać szablony e-mail/sms, więc jeszcze w trakcie rozmowy z klientem lub bezpośrednio po możemy mu szybko i prosto wysłać wiadomość
  • umieścić klienta na czarnej liście

Następna Część 7: Raporty


Część 1. Użytkownicy

Część 2. Klienci

Część 3. Infolinia

Część 4. E-mail

Część 5. Czat

Część 6. Kampanie

Część 7. Raporty


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.