Część 6. Kampanie

W tej części dowiesz się jak działają kampanie telefoniczne w naszym systemie.

Kampanie pozwalają Ci na zorganizowane wykonywanie połączeń wychodzących np. w celu sprzedaży lub badania opinii klientów. Celem kampanii jest automatyzacja rutynowych czynności wykonywanych przez konsultantów, by efektywniej wykorzystywać ich czas pracy (na realne rozmowy z klientami a nie na czynności okołosprzedażowe).

W Thulium moźesz tak ustawić parametry kampanii, by była jak najbardziej efektywna i skuteczna.

Czy wiesz, że...

O skuteczności kampanii w dużej mierze zależy właściwe wybranie dialera. Wyróżniamy trzy rodzaje dialerów: Preview, Progressive i Predictive.

W przygotowanych przez nas kampaniach zastosowaliśmy dialer typu Preview, który jest najprostszy na start.

Krok 1: Dodaj agentów do kampanii

Informacje na temat kampanii znajdziesz w zakładce Kampanie w kategorii Zarządzanie. Wybierz tam przycisk: Kampanie.

file

Stworzyliśmy dla Ciebie dwie kampanie, które pozwolą Ci na sprawdzenie najważniejszych funkcji.

file

Czy wiesz, że...

Kampania "Ręczne rozmowy wychodzące" służy do raportowania rozmów, które zostały wykonane "z palca" (w aplikacji Thulium Agent, w karcie klienta itp.) - dodajemy tam agentów, lecz nie importujemy klientów i nie dodajemy statusów połączeń.

Pierwszym Twoim krokiem będzie dodanie agentów, którzy będą wykonywali połączenia w danej kampanii. Wejdź w Kampanie i wybierz przycisk file, a następnie file.

file

file

Otworzysz kartę, na której musisz wybrać:

  • kampanię
  • agentów, którzy będą ją obsługiwać - możesz ich wybrać biorąc pod uwagę aktywność oraz to czy są przypisani do innych kampanii

Po wybraniu kliknij file.

file

Krok 2: Dodaj klientów do kampanii

Dodaj teraz klientów, do których będą dzwonić konsultanci. Możesz ich zaimportować z bazy CRM, do której wcześniej dodałeś kilka rekordów.

Wejdź w wybraną kampanię i rozwijając file wybierz CRM.

file

Korzystając z filtrów wyszukaj osoby, które chcesz dodać i kliknij file, a następnie file

file

Klientów do kampanii można też zaimportować z pliku CSV - zobacz Import klientów do kampanii - kampania CSV.

Krok 3: Wykonaj kampanię

Po utworzeniu konta jesteś domyślnie przypisany do kampanii. Możesz więc sprawdzić jej działanie. Zaloguj się do aplikacji Thulium Agent i ustaw status Wolny. Domyślnie masz ustawiony ręczny tryb pracy. Wejdź w zakładkę Kampanie i z kategorii Zarządzanie wybierz Dzwoń.

Wybierz kampanię i kliknij file.

file

Poniżej przedstawiliśmy przykładową kartę rekordu w kampanii.

file

W trybie ręcznym to agent decyduje kiedy zadzwonić, zapisać status rozmowy oraz zestawić kolejne połączenie. Pracując w trybie automatycznym to system kolejno zestawia połączenia.

Tryb pracy możesz określić podczas tworzenia lub edycji użytkownika rozwijając ustawienia zaawansowane (Administracja → Użytkownicy → Użytkownicy).

file

Podpowiedź

Dodając agentów warto na początku ustawić im ręczny tryb pracy - pozwoli to na przetestowanie działania kampanii i dokładne zapoznanie się z kartą rekordu.

Podczas rozmowy agent nadaje status (domyślnie Dzwonić i Nie dzwonić) oraz ustala termin kolejnego kontaktu.

Dodatkowo agent może:

  • zobaczyć historię kontaktu w ramach tej kampanii lub poprzednich, co pozwoli poznać kontekst poprzednich rozmów oraz zobaczyć czym klient był zainteresowany
  • wysłać szablony e-mail/sms, więc jeszcze w trakcie rozmowy z klientem lub bezpośrednio po możemy mu szybko i prosto wysłać wiadomość
  • umieścić klienta na czarnej liście

Następna Część 7: Raporty


Część 1. Użytkownicy

Część 2. Klienci

Część 3. Infolinia

Część 4. E-mail

Część 5. Czat

Część 6. Kampanie

Część 7. Raporty

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.