Parametry aplikacji agenta

Zaawansowane opcje dotyczące aplikacji Thulium agent możesz ustawić wybierając z zakładki Administracja → Administracja →Parametry aplikacji agenta.

file

Na ekranie otworzy się karta ustawień, omówmy poszczególne parametry:

file



Domyślna przerwa

Ustawia domyślną pauzę dla agenta. Przerwa będzie się pojawiać w momencie zalogowania i wylogowania.

Możliwość wyboru spośród:

  • wrap-up
  • administracyjna
  • przerwa - domyślnie
  • zad. służbowe
  • callback progress

Znajdziesz tam też wszystkie pauzy, które zostały utworzone przez użytkownika (administratora).


Przerwa, gdy nie zapisano tematu rozmowy

Ustawia domyślną przerwę dla agenta, który nie zapisał tematu rozmowy. Możliwość wyboru spośród:

  • wrap-up
  • administracyjna
  • przerwa - domyślnie
  • zad. służbowe
  • callback progress

Przerwa, gdy nie odebrano rozmowy z kolejki

Ustawia domyślną przerwe dla agenta, który nie odebrał rozmowy z kolejki.


Uruchom skrypt/URL gdy odebrano połączenie z kolejki

Otwarcie skryptu (niezbędny Thulium Agent) bądź URL w momencie odebrania połączenia z infolinii.

Czy wiesz, że...

W ramach URL można dodać do adresu zmienną {{PHONE_NUMBER}}.


Uruchom skrypt/URL gdy odebrano połączenie z kampanii

Otwarcie skryptu (niezbędny Thulium Agent) lub URL w momencie odebrania połączenia z kampanii.


Uruchom skrypt/URL gdy dzwoni połączenie z kolejki

Otwarcie skryptu (niezbędny Thulium Agent) albo URL, gdy zarejestrowano połączenie przychodzące.

Parametry, które są wysyłane przy funkcjach uruchomienia skryptu:

  1. numer agenta
  2. login agent
  3. typ (kolejka → queue:nazwa, kampania → outbound:nazwa)
  4. id połączenia

Przykład: 1231231 jkowalski queue:test 123123123.123


Włącz obsługę przycisków HID (softphone)

Włączenie obsługi przycisków związanych z odbieraniem i rozłączaniem połączeń pod warunkiem obsługi danych słuchawek.


Wyłącz możliwość podglądu ekranu agenta

Możliwość zablokowania podglądu ekranu agentów. Opcję podglądu ekranu znajdziesz w zakładce Statusy agentów.

Ważne

Agent na stanowisku musi mieć odpaloną wersję Light Thulium Agent.


Skopiuj numer przychodzący do schowka

Zaznaczenie tej opcji pozwala na automatyczne kopiowanie wszystkich numerów przychodzących do schowka systemowego.


Parametry dotyczące aplikacji agenta mogą być określane dla poszczególnych użytkowników. Jeśli chcesz to zrobić kliknij przycisk file znajdujący się w prawym górnym rogu strony.

file

Następnie kliknij przycisk file, żeby przypisać parametry do wybranego użytkownika.

Wybierz parametr, jego wartość oraz użytkownika. Zatwierdź zmiany klikając przycisk file.

file

Wszystkie przypisane parametry pojawią się w tabeli.

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.