Skrypter

Skrypter jest to narzędzie, dzięki któremu stworzysz ankietę. Wykorzystuje się go w przypadku połączeń wychodzących, czyli kampanii. Agent wykonując połączenia np. w przypadku celów sprzedażowych może przeprowadzić ankietę dotyczącą jakości produktu. Zebranie odpowiednio dużej liczby odpowiedzi pozwoli na wyciągnięcie wniosków - jeśli klienci często określali poziom obsługi klienta za niezadowalający, warto zastanowić się co może być tego przyczyną.

Z zakładki Administracja wybierz KampanieSkrypter.

file

Nasz skrypt umożliwia Ci utworzenie różnych typów pytań, możesz też ustalić, że niektóre z pytań będą pojawiać się w przypadku wyboru przez klienta w jednym z poprzednich pytań konkretnej odpowiedzi. Jeśli klient w jednym z pytań stwierdził np. że nie jest zadowolony z zakupu można w kolejnym pytaniu zapytać o powód niezadowolenia.

Utwórzmy teraz przykładowy skrypt, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć działanie tej funkcji. Kliknij przycisk file.

file

Wpisz nazwę Twojego skryptu np. "Badanie jakości usług w Dziale Obsługi Klienta" i kliknij przycisk file.

file

Skrypt pojawił się w tabeli, kliknij ikonkę edycji.

file

Otworzy się karta, na której będziesz miał możliwość dodania pytań do swojej ankiety, kliknij przycisk file.

file

file

W polu Typ pytania masz do wyboru kilka możliwości:

  • Tekst
  • Liczba
  • Data
  • Pojedynczy wybór
  • Wielokrotny wybór
  • Pojedynczy wybór z dodatkowym polem tekstowym
  • Wielokrotny wybór z dodatkowym polem tekstowym
  • Wybór TAK/NIE
  • Data i godzina

Poniżej przedstawiliśmy kilka przykładowych pytań. Po wprowadzeniu każdego z nich kliknij przycisk file.

file

file

file

Powyższe pytanie jest warunkowe, po prawej stronie zaznaczenie opcji "Wyświetl to pytanie tylko wtedy, gdy:" pozwala na pokazanie tego pytania tylko w przypadku wyboru przez klienta jednej z odpowiedzi. W naszym przykładzie pytanie nr.3 zostanie wyświetlone, jeśli klient w pytaniu nr.2 zaznaczył odpowiedź "Nie".

file

Po utworzeniu ankiety przetestuj jej działanie klikając przycisk file.


Utworzony skrypt możesz dodać do kampanii podczas jej tworzenia (lub edycji) w zakładce Kampanie → Kampanie. Zobacz: Tworzenie kampanii.

file

Po zapisaniu pojawi się komunikat, który informuje, że nie będziesz miał możliwości edycji skryptu po dodaniu go do kampanii.

file

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.