Statusy agentów

Zakładka Statusy agentów pozwalają Ci na monitorowanie pracy Twoich agentów. Możesz m.in zobaczyć status agenta (wolny, rozmowa, przerwa), a także podsłuchać jego rozmowę. Informacje te odnoszą się do korzystania z aplikacji Thulium Agent.

file

Rozwijając ikonę znajdującą się w kolumnie Akcja jako administrator masz możliwość:

  • zmiany statusu agenta
  • podsłuchiwania rozmowy agenta z klientem
  • podsłuchiwania rozmowy i podpowiadania agentowi (tzw. szept) - klient nie usłyszy tego, co supervisor mówi agentowi
  • rozłączenie rozmowy agenta
  • podglądu ekranu agenta (możesz zapisać zrzut ekranu)
  • wylogowania agenta

file

Ważne

Opcja podsłuchiwania rozmowy agenta z klientem oraz podsłuchiwania rozmowy i podpowiadania agentowi jest możliwe po zalogowaniu do aplikacji Thulium Agent.

Jeśli agent zmieni swój status i uda się na przerwę zobaczysz na jakim typie przerwy jest (np. zad.służbowe) i przez jak długo. Zaznaczając checkbox przy opcji "Pokaż każdy typ przerwy innym kolorem" możesz rozróżnić poszczególne typy pauz.

file

Po prawej stronie znajdują się trzy wykresy:

  • Liczba zalogowanych agentów - pokazuje aktualną liczbę zalogowanych agentów
  • Wykres statusów - pokazuje procentowy rozkład statusów, na jakich w danej chwili są agenci
  • Typy pauz - pokazuje procentowy rozkład pauz, na jakich znajdują się agenci

Zobacz też: Pauzy.

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.