Pola specjalne

Pola specjalne są dodatkowymi polami, w których możesz wpisać dodatkowe informacje pozwalające na poszerzenie wiedzy dotyczącej Twoich klientów. Możesz tam wpisać np. informacje dotyczące firmy klienta. Tworząc pole określasz jakiego ma być typu - może to być zwykły tekst, lista, a nawet link kierujący na stronę internetową firmy.

Ważne

Pola specjalne definiowane są dla wszystkich klientów. Można dodać dowolną ilość pól.

Z zakładki Administracja wybierz CRM → Pola specjalne.

file

W systemie masz domyślnie utworzone dwa pola, które możesz usunąć lub edytować - Opis i Dział firmy.

Utwórzmy nowe pole specjalne. W polu tekstowym wpisz wybraną nazwę np. "Strona internetowa" i klikniij przycisk file.

file

Pole specjalne pojawi się na liście - określ jakiego ma być typu. Możesz wybrać spośród:

  • tekst
  • tekst z indeksowaniem
  • duży tekst
  • tak/nie
  • lista (elementy listy oddzielone znakiem nowej linii)
  • link
  • liczba

file

Tylko do odczytu - po zaznaczeniu tej opcji użytkownik nie będzie miał możliwości edycji pola. Opcja jest przydatna jeśli dane dotyczące klientów importowane są z zewnątrz i nie chcemy, żeby agenci mogli je modyfikować.

Wymagane - po zaznaczeniu tej opcji uzupełnienie pola będzie obowiązkowe przez agenta

file

Pokaż agentowi w zgłoszeniu i czacie - dzięki tej opcji będzie możliwe zobaczenie pól specjalnych podczas rozmowy z klientem na czacie oraz przy kontakcie mailowym. Dzięki temu agent może w szybki sposób sprawdzić np. jakimi usługami klient jest zainteresowany.

Widok pók specjalnych na zgłoszeniu:

file

Widok pól specjalnych na czacie:

file

Pamiętaj, żeby po dodaniu pola specjalnego i określenia jego typu kliknąć file.


Poniżej zaprezentowaliśmy przykładowe typy pól, żeby pokazać Ci w jaki sposób można je wykorzystać.

file

Zobaczmy, jak wyglądają te pola podczas dodawania (lub edycji) użytkownika (Klienci → Dodaj). W zakładce Pola specjalne znajdują się utworzone pola. W przypadku wyboru pola tak/nie oraz listy po rozwinięciu pojawiają się zdefiniowane opcje.

file

Widok z karty klienta:

file

Utworzone pola specjalne pojawią się w filtrach - pozwoli to na zaawansowane wyszukiwanie klientów:

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.