Wyszukiwanie klientów

Zakładka Klienci pozwala ci na gromadzenie w jednym miejscu informacji na temat klientów. Dzięki rozbudowanym filtrom możesz w łatwy sposób znaleźć interesujących Cię klientów.

file

W tabeli domyślnie wyświetlanych jest 20 rekordów na jednej stronie, ale możesz to zmienić na 30,50 oraz 100 rekordów. Za pomocą przycisków file przechodzisz na kolejne strony tabeli.

file

Klikając w file otworzysz okno, w którym możesz zdecydować jakie informacje będą wyświetlać się w tabeli. Okno możesz dowolnie przesuwać na inną część ekranu.

Lista klientów domyślnie składa się z 5-ciu kolumn takich jak:

  • Liczba porządkowa (#)
  • Identyfikator - unikalny numer identyfikujący klienta
  • Klient - imię i nazwisko klienta lub nazwa firmy, istnieje możliwość posortowania klientów po dacie ich utworzenia
  • Numer telefonu
  • E-mail

Zaznaczając (lub odznaczając) odpowiednie checkboxy wybierz, jakie informacje o kliencie chciałbyś umieścić na liście klientów. Kliknięcie opcji Przywróć domyślne przywróci domyślny widok listy klientów.

file

Wyszukiwanie podstawowe

Wyszukiwanie postawowe pozwala znaleźć klienta po identyfikatorze, nazwie klienta, numerze telefonu oraz adresie e-mail. Wpisz np. nazwę firmy w polu Klient i zatwierdź enterem lub kliknij przycisk file.

file

Wyszukiwanie zaawansowane

Wyszukiwanie zaawansowane jest przydatne w przypadku rozbudowanych i dużych baz klientów - pozwoli Ci na szybkie znalezienie osób, z którymi np. chcesz porozmawiać. Po wyborze filtra kliknij przycisk file, a następnie zatwierdź enterem lub kliknij przycisk file. Jeśli wybierasz kilka filtrów to system wyszuka tylko te rekordy, które spełniają wszystkie wartości.

file

Dostępne filtry:

  • Typ - możliwość wyboru typu klienta:

    • tylko firmy
    • tylko osoby
    • tylko osoby z firm
    • tylko osoby bez firm
    • tylko firmy i osoby z firm
  • Osobowe - wyszukiwanie według danych osobowych:

    • Płeć
    • Data urodzenia
    • PESEL
  • Firmowe - wyszukiwanie według danych firmowych:

    • Firma
    • Branża
    • Grupa klienta
    • Typ klienta
    • NIP
    • REGON
  • Adres - wyszukanie według danych teleadresowych

    • Miasto
    • Kod pocztowy
    • Powiat
    • Województwo
  • Pola specjalne - wyszukiwanie według pól specjalnych:

  • Kampanie - wyszukiwanie według statusu:

    • Status systemowy - statusy systemowe np. Do dzwonienia
    • Status w kampanii - statusy jakie posiadają rekordy w kampanii np. Klient zainteresowany
  • Inne - wyszukiwanie według dodatkowych parametrów:
    • Import - data importu
    • Pokaż ukryte
    • Opiekun
    • Data dodania

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.