Jak działa status "Mój rekord"

Status Mój rekord wybieramy wtedy, gdy chcemy żeby rekord został przypisany do agenta, który ustawił mu status. Agent przypisując do siebie rekord ustala datę ponownego kontaktu.

file

Jeśli data ponownego kontaktu zostanie osiągnięta, a agent jest niedostępny to rekord wskoczy do puli wspólnej.

Parametr, który określa czas po jakim od ustalonej daty kontaktu rekord jest przekazywany do puli "Liczba minut, po jakiej połączenie zaplanowane dla agenta, wpada do innego agenta".

Znajdziesz go po wejściu w zakładkę Kampanie i wybraniu Zarządzanie → Kampanie. Wybierz kampanię, dla której chcesz określić parametr i wejdź w jej konfigurację.

file

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.