Dyżury

Zakładka Dyżury pozwala na ustalenie dodatkowych dyżurów telefonicznych. Funkcjonalność może być wykorzystana np. do połączeń po godzinach pracy. Klient dzwoniąc na infolinię po godzinach zostanie przekierowany na telefon osoby pełniącej dyżur.

Z zakładki Administracja wybierz Telekomunikacja → Dyżury.

file

Nowy dyżur dodasz klikając przycisk file znajdujący się w prawym górnym rogu strony.

file

Parametry:

  • Nazwa - wpisz nazwę dyżuru (pole obowiązkowe)
  • Data od - określ datę rozpoczęcia dyżuru
  • Data do - określ datę zakończenia dyżuru

Czy wiesz, że...

Wykonując połączenie na dyżur, który się zakończył system rozłączy połączenie.

  • Główny numer - numer, na który zostanie przekierowane połączenie (pole obowiązkowe)
  • Zapasowy numer - dodatkowy numer, na który zostanie skierowane połączenie jeśli numer główny nie będzie odpowiadał

Masz możliwość wpisania dowolnej liczby numerów głównych i zapasowych - wystarczy, że poszczególne numery oddzielisz przecinkiem.

file

Po uzupełnieniu pól kliknij przycisk file. Utworzony dyżur pojawi się w tabeli - możesz go edytować i usunąć.

file

Ważne

Tworząc dyżury o tych samych nazwach (np. dla różnych zakresów dat) należy pamiętać o tym, że nie mogą one być ustawione w tych samych godzinach (nie mogą na siebie zachodzić), ponieważ system nie wiedziałby gdzie przełączyć połączenie w tym okresie, w którym dyżury na siebie zachodzą.


Po utworzeniu dyżuru dodaj przekierowanie na drzewie IVR

Wejdź w Administracja → Telekomunikacja → IVR i kliknij przycisk file. W polu akcja wybierz "Przełącz na dyżur" i w nawiasie wpisz nazwę dyżuru, który utworzyłeś → redirect_to_on_call(dyzur_telefoniczny).

file

Więcej informacji na temat tej akcji znajdziesz Akcje na drzewie IVR - Przełącz na dyżur.


Uprawnienia do dyżurów

Nadając odpowiednie uprawnienia możesz zdecydować czy Twoi pracownicy będą mieli możliwość podglądu zakładki Dyżury i modyfikacji poszczególnych dyżurów.

Uprawnienia możesz nadać w Administracja → Użytkownicy → Użytkownicy. Wejdź w dowolnego użytkownika i w części Dane systemowe kliknij przycisk file.

Uprawnienia dotyczące dyżurów znajdziesz w zakładce Administracja.

  • Dyżury - uprawnienie do zakładki Dyżury
  • OnCall: * - uprawnienie do podglądu i modyfikacji (dodawanie/usuwanie/edycja) wszystkich dyżurów
  • OnCall:nazwa dyżuru (przykład: Dyżur telefoniczny) - uprawnienie do podglądu i edycji wybranego dyżuru

file


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.