Dokumentacja

W jaki sposób przekierować połączenie na pocztę głosową?

W systemie istnieje możliwość przekierowania połączenia na pocztę głosową. Opcja ta pozwala na automatyczne przekierowanie rozmowy przychodzącej na pocztę głosową, gdzie klient usłyszy komunikat i będzie mógł zostawić wiadomość. Możesz to ustawić w przekierowaniach połączeń.

W polu Przekieruj na wpisz akcję voicemail_456, gdzie pod 456 możesz wpisać dowolny numer. Uzupełnij też numer telefonu (pole wymagane) i pozostałe dane.

file

Jeśli klient zadzwoni na podany numer zostanie przekierowany na pocztę i będzie mógł nagrać wiadomość.


Oprócz ustawienia poczty głosowej możesz skonfigurować dwie dodatkowe akcje (pole Przekieruj na):

  • Przekierowanie na konferencję (połączenie z kilkoma osobami jednocześnie): conference_456, gdzie pod 456 możesz wpisać dowolny numer
  • Testowe echo (testowanie dźwięku): test

Zostawione wiadomości możesz odsłuchać w zakładce Raporty → Infolinie → Skrzynki głosowe.

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.