Integracja - BaseLinker

BaseLinker jest platformą pozwalającą na zarządzanie sprzedażą internetową i obsługę zamówień z wielu konta m.in. Allegro i eBay. Umożliwia integrację z Twoim sklepem internetowym oraz z firmami kurierskimi. Możesz na bieżąco śledzić stan zamówień, a także wystawić aukcję np. na Allegro.

Więcej informacji na temat tego rozwiązania znajdziesz na stronie BaseLinker.com.

Pokażemy Ci krok po kroku jak zintegrować Thulium z systemem BaseLinker.

Z zakładki Administracja wybierz Administracja → Integracja.

file

Na ekranie pojawi się okno z dostępnymi integracjami - wybierz BaseLinker.

file

Musisz uzupełnić następujące pola:

file

  • Pole identyfikatora - Login użytkownika Allegro lub eBay - pole identyfikujące (jako jedno z pól specjalnych) klienta w obu aplikacjach.
  • Token - token API dający dostęp integrowanej aplikacji do Twojego konta na BaseLinker

Token API znajdziesz po zalogowaniu do systemu BaseLinker. Wejdź w Konto → Moje konto i wybierz API.

file

  • Identyfikator ostatnio synchronizowanego wpisu - numer identyfikatora ostatniego wpisu, pole można pozostawić puste - zostanie ono automatycznie uzupełnione podczas pierwszej synchronizacji.

Przed zapisaniem ustawień sprawdź poprawność danych autoryzacyjnych - kliknij przycisk file. Jeśli dane są poprawne to w prawym górnym rogu ekranu pojawi się okno z informacją o prawidłowej konfiguracji.

file

Zatwierdź integrację klikając przycisk file.


W jaki sposób zintegrować klienta?

W celu pierwszej synchronizacji bazy klientów w BaseLinker i Thulium kliknij przycisk file znajdujący się w zakładce Klienci w prawym górnym rogu strony. Późniejsza synchronizacja nowych klientów (nowych zamówień) odbywa się automatycznie (co pół godziny) i nie ma potrzeby usuwania tego przycisku.

file

Po kliknięciu przycisku pojawi się okno z potwierdzeniem synchronizacji.

file

Ważne

Podczas synchronizacji pobierane będą dane, które nie są starsze niż 3 dni. Dlatego w przypadku pierwszej synchronizacji należy pamiętać o tym, że pobrane zostaną zamówienia z ostatnich 3 dni i nie ma możliwości pobrania starszych zamówień.


Zobacz jak wygląda karta zintegrowanego klienta:

file

Po prawej stronie pojawia się nowa zakładka "Baselinker", w której znajdują się podstawowe informacje na temat klienta (m.in. e-mail oraz login użytkownika) i jego zamówień.

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.