Dokumentacja

Co zrobić, jeśli w systemie nie działa opcja Click2Call?

Wchodząc na kartę klienta masz możliwość bezpośredniego skontaktowania się z klientem, poprzez kliknięcie numeru telefonu (Click2Call).

file

Jeśli opcja nie jest aktywna to należy sprawdzić:

  • czy agent wykonujący połączenie jest dodany do kampanii uproszczonej "99999 - "Ręczne rozmowy wychodzące"

file

  • czy w routingu połączeń wychodzących reguła dotycząca kampanii uproszczonej jest aktywna

Na tej samej zasadzie Click2Call realizuje funkcjonalność Oddzwonień w ramach zgłoszeń:

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.