Dokumentacja

Integracja - DOL

Thulium umożliwia integrację z systemem DOL, dzięki której możemy automatycznie dodawać do CRM Klientów, którzy się z nami kontaktują telefonicznie i występują w bazie DOL. Dodatkowo możemy przekazać pewne informacje o Kliencie do systemu DOL z poziomu Thulium.


Na skróty


Zakres integracji

  • Automatyczne dodawanie klienta DOL do Thulium w zakresie podstawowych danych przy połączeniu przychodzącym,
  • Możliwość wyświetlenia w Thulium z poziomu Karty Klienta informacji o użytkowanych lub/i zakupionych samochodach oraz historię serwisową,
  • Przekazywanie danych związanych z tematem rozmowy/kontaktu do DOL,
  • Przesyłanie do DOL z poziomu Thulium danych dzwoniącego w ramach rozmowy przychodzącej.

Krok po kroku

1. W celu integracji Thulium z systemem DOL należy w ramach tego pierwszego wejść w Administracja -> Integracja i uruchomić integrację z sekcji CRM a następnie wypełnić niezbędne dane i kliknąć file lub file by ją od razu uruchomić:

file

file

2. Następnie należy skonfigurować tematy rozmów, dla obsługi połączeń przychodzących. W tym celu należy dodać Grupę tematów o nazwie DOL i dodać tematy takie jak:

  • NEW_CAR_LEAD
  • SERVICE_REQUEST
  • USED_CAR_LEAD

file

file

3. Po dodaniu tematów rozmów należy utworzyć odpowiednie pola tematów rozmów, w ramach któych będą przekazywane informacje do systemu DOL. Mowa tutaj o takich polach jak:

  • Imię

file

  • Nazwisko

file

  • Numer telefonu

file

  • Email

file

  • Salon

file

Ważne

Powyższe pola należy ustawić takie samego typu wraz z wprowadzonymi identyfikatorami API jak powyżej na zrzutach ekranu.

4. Przygotowane tematy i pola tematów rozmów należy podpiąć pod obsługiwane kolejki w systemie.

file

5. W ramach drzewa IVR należy dodać gałąź identyfikującą w ramach, którego Dealera odbywać się będzie połączenie przychodzące i gdzie takie połączenie ma być skierowane (np. kolejka infolinii). W tym celu wybieramy akcję [VOLVO] Ustaw ApiKey:

file

gdzie:

  • wartość zmiennej - wartość klucza API danego Dealera,
  • gdy ustawiono zmienną - gałąź na którą ma być skierowane połączenie.

Poniżej przykładowe drzewo IVR:

file

6. W ramach karty Klienta pojawi się zakładka Volvo, w której zawarte będą informacje o Używanych/Kupionych samochodach oraz o Historii serwisowej.

file

file

7. Podczas rozmowy telefonicznej w ramach kolejki Infolinii należy wprowadzić odpowiednie dane związane z połączeniem telefonicznym np. dla jakiego Salonu tyczy się rozmowa i w jakiej sprawie:

file


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.