Dokumentacja

Operator VOIP

W celu odbierania i wykonywania połączeń musisz posiadać konto u dowolnego operatora VOIP. Wybierając operatora porównaj oferty i oferowane stawki, aby były jak najlepiej dostosowane do Twojego biznesu.

Czy wiesz, że...💡

Po założeniu systemu możesz otrzymać od nas testowy numer telefonu, w celu poznania możliwości systemu Thulium dla połączeń przychodzących.

Informacje na temat aktualnego stanu konta znajdziesz w zakładce Panel płatności.

Z zakładki Administracja wybierz TelekomunikacjaOperatorzy.

file

W tabeli znajduje się utworzony szablon z operatorem. Podany tam numer telefonu jest numerem Twojej infolinii, na który mogą dzwonić klienci.

Nowego operatora dodasz klikając przycisk file znajdujący się po prawej stronie.

file

W polu Nazwa szablonu wybierz operatora z listy. Aby ułatwić konfigurację przygotowaliśmy szablony kilkunastu popularnych operatorów. Jeśli Twojego operatora nie ma na liście wybierz "Inny operator".

file

Ważne...⚠️

W przypadku wyboru innego operatora i problemów z konfiguracją skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta - na pewno chętnie Ci pomoże.

DOK Thulium: tel. 12 397 53 01.

Po wybraniu operatora z listy (np. Twilio, Globitel) podstawowe i zaawansowane parametry zostają uzupełnione. Pola, które musisz uzupełnić to:

  • Użytkownik
  • Hasło
  • Numer telefonu

Sprawdź też, czy zgadza się Adres serwera SIP.

Powyższe dane udostępnia Ci Twój operator - powinieneś je znaleźć logując się na swoim koncie na stronie internetowej. Jeśli będziesz miał problem ze znalezieniem danych skontaktuj się z operatorem.

file

Aktywny - zaznaczenie tej opcji spowoduje, że operator będzie aktywny. Jeśli aktualnie korzystasz z innego operatora możesz skonfigurować parametry nowego i uaktywnić go później.

Stwórz domyślną regułę routingu - zaznaczenie tej opcji spowoduje, że zostanie utworzona domyślna reguła routingu z podanym numerem telefonu. Pamiętaj, że jeśli chcesz mieć więcej numerów u operatora pozostałe reguły tworzysz sam.

Po skonfigurowaniu i dodaniu operatora ustaw ten numer w przekierowaniach połączeń, aby klienci mogli się dodzwonić do Twojej firmy.


Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.