Grupy pól specjalnych
Grupy pól specjalnych pozwalają na usystematyzowanie i pogrupowanie dodatkowej wiedzy na temat klientów. Zamiast tworzyć dużą liczbę pól specjalnych dotyczących np. poszczególnych produktów zakupionych przez klientów oraz ich liczby możesz stworzyć grupę np. "Zamówienia", w której umieścisz wszystkie informacje związane ze sprzedażą. Utworzone grupy pojawią się na karcie klienta, dzięki czemu agent od razu podczas rozmowy będzie miał możliwość wpisania wszystkich potrzebnych danych.
Z zakładki Administracja wybierz CRM → Grupy pól specjalnych, a następnie kliknij przycisk .
Otworzysz okno, w którym będziesz mógł utworzyć nową grupę i dodać do niej pola specjalne.
- Nazwa - wpisz nazwę grupy np. "Zamówienia"
- Nazwa pola - wpisz nazwy pól specjalnych i kliknij przycisk
, a następnie określ ich typ.
Określ czy użytkownik będzie mógł edytować te pola i czy ich uzupełnienie będzie obowiązkowe.
Pamiętaj, żeby po dodaniu grupy i pól kliknąć przycisk .
Poniżej utworzyliśmy przykładową grupę "Zamówienia" zawierającą informacje na temat produktów m.in. rodzaj produktu, jego cena oraz kolor.
Utworzona grupa pojawi się w tabeli.
Grupy pól specjalnych pojawiają się na karcie klienta. Wejdź w zakładkę Klienci i wybierz dowolnego klienta z listy. Po prawej stronie znajdziesz zakładkę Zamówienia - jest to nazwa grupy pól specjalnych, którą utworzyliśmy.
Klikając przycisk będziesz mógł uzupełnić dodatkowe informacje o kliencie zgodnie z utworzonymi polami specjalnymi.
Kliknij przycisk , żeby zapisać zmiany.
Utworzone pola można edytować lub usunąć.
Grupy pól specjalnych mogą pojawiać się również na karcie kampanii poszczególnych klientów. Agent podczas rozmowy z klientem będzie miał możliwość zobaczenia oraz uzupełnienia wybranych pól.
Na karcie kampanii pojawia się zakładka Zamówienia.
Ważne
Domyślnie grupy pól specjalnych nie są umieszczone na karcie kampanii. Możesz to zmienić w ustawieniach struktury CRM dla wybranej kampanii.
Podziel się swoją opinią