Podstawowe raporty

Raport Czaty - Podstawowe raporty pozwala na przeglądanie raportów dotyczących czatów przeprowadzonych przez agentów. Możesz zobaczyć m.in. jak długo trwała rozmowa, jaki był jej temat oraz jak ocenił ją klient.

Wiadomości możesz wyszukiwać za pomocą filtrów:

file

  • Agent - agent, dla którego chcesz zobaczyć rozmowy
  • Klient - klient, z którym prowadzono czat
  • Kolejka - kolejka, z której chcesz zobaczyć rozmowy
  • IP - adres IP klienta
  • Treść - treść wiadomości
  • Bez odpowiedzi - wiadomości, które nie dostały odpowiedzi
  • Buźki - ocena klienta (buźka smutna, neutralna, uśmiechnięta)
  • Data rozpoczęcia - data rozpoczęcia czata
  • Tagi - tagi jakimi zostały oznaczone czaty
  • Niezidentyfikowane - czaty, które nie zostały zidentyfikowane (bez odnośnika)

Po wybraniu rozmowy po prawej stronie możesz zobaczyć jej szczegóły.

file

Każdy czat opisany jest następującymi kolumnami:

  • Data rozpoczęcia - data i godzina rozpoczęcia rozmowy
  • Klient - imię klienta, który rozpoczyna czat
  • Rozmówca - imię i nazwisko agenta, który otrzymał czat
  • Kolejka - nazwa kolejki czatowej
  • Email - adres e-mail klienta, który rozpoczyna czat
  • IP - adres IP klienta
  • Odnośnik - źródło strony, z której rozpoczęto czat
  • Czas trwania - długość trwania czata
  • Zamknięty przez - informacja o tym, kto zakończył czat (Klient/Agent)
  • Ocena - ocena czata przez klienta (buźka smutna, neutralna lub uśmiechnięta)
  • Komentarz - komentarz do wystawionej oceny
  • # - liczba wiadomości w ramach czata
  • Tagi - tagi przypisane do rozmowy

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.