Widget

Widget pozwala Ci na umieszczenie czatu na stronie www Twojej firmy. Możesz skonfigurować go tak, aby był jak najlepiej dopasowany do swoich potrzeb oraz do stylu strony (m.in. kolor, kształt).

Z zakładki Administracja wybierz Czat → Widgety, a następnie kliknij przycisk file.

file

file

  • Strona/Nazwa - wpisz nazwę widgetu, która będzie widoczna tylko dla użytkownika
  • Domena - wpisz nazwę domeny lub domen (po przecinku), na której czat będzie dostępny
  • Kolejki - wybierz kolejki, do których bedą trafiały czaty z tego widgetu. Gdy wybrana jest wiecej niż jedna kolejka to przy rozpoczynaniu rozmowy klient będzie mógł wybrać kolejkę/sprawę w której pisze (reklamacje/zapytania itp), zobacz: Tworzenie kolejek czata
  • Nagłówek okna rozmowy - wpisz nagłówek okna
  • Komunikat poza godzinami pracy - możesz wpisać komunikat informujący klienta o kontakcie poza godzinami pracy, zamiast połączenia z agentem klient zobaczy ten komunikat, zobacz: Godziny pracy
  • Poproś o ocenę rozmowy po zamknięciu czata - jeśli zaznaczysz te opcję to klient po zakończeniu rozmowy będzie mógł ocenić rozmowę za pomocą emotikonek
  • Wymagaj adresu e-mail - określ czy przy rozpoczynaniu rozmowy podanie adresu e-mail będzie obowiązkowe
  • Rozpoczynaj rozmowę bez podawania danych - możliwość rozpoczęcia rozmowy na czacie bez konieczności podawania danych (imię i adres e-mail)

file

  • Wygląd zaproszenia - określ czy czat będzie się wyświetlał jako:

1. pasek na dole strony

file

2. chmurka/kółko

file

Możesz też wybrać możliwość niewyświetlania zaproszenia do czata.

  • Zaproszenie - wpisz tekst, który zachęci do kontaktu np. "Napisz do mnie"
  • Zaproszenie po godzinach pracy - możliwość wpisania tekstu, ktory pojawi się klientowi w przypadku kontaktu po godzinach pracy
  • Kolor - wybierz kolor zaproszenia (paska lub kółka)
  • Język - polski lub angielski
  • Pokaż formularz zgłoszeniowy po godzinach - po godzinach pracy klient będzie mógł napisać wiadomość, która trafi do kolejki zgłoszeń
  • Pokaż link do formularza kontaktowego podczas oczekiwania na agenta - w przypadku zbyt długiego oczekiwania na wolnego agenta klient będzie miał możliwość zostawienia wiadomości
  • Kolejka dla zgłoszeń z formularza kontaktowego - kolejka, do której kierowane są wiadomości z formularza kontaktowego
  • Temat zgłoszeń z formularza kontaktowego - temat nowego zgłoszenia z formularza kontaktowego

file

Rozwijając przycisk "Pokaż zaawansowane" masz możliwość zdecydowania czy czat będzie pokazywany na urządzeniach mobilnych, a także za pomocą CSS zdefiniować własne style dla czata (przykład poniżej).

file

W części Testowanie znajdującej się po prawej stronie możesz wpisać dowolny adres, żeby sprawdzić jak wygląda skonfigurowany czat. Wpisz adres i kliknij przycisk file.

file

Po skonfigurowaniu i zapisaniu widgetu umieść go na swojej stronie. W jaki sposób? Wystarczy, że skopiujesz wygenerowany kod i dodasz go do źródła swojej strony.

file

Czy informacje były pomocne?

Dominika

Mam na imię Dominika i opiekuję się bazą wiedzy Thulium i chciałabym, by była dla Ciebie zrozumiała. Jeśli masz jakieś uwagi lub chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, chętnie przeczytam.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.