Wersja 7.6.x
Click2Contact
- wprowadzono nowy widok obsługi czat przez Użytkownika (7.6.0)
- dodano sygnał dźwiękowy dla klienta przy otrzymaniu nowej wiadomości od konsultanta wraz z możliwością jego wyciszenia (7.6.10)
- dodano możliwość komentowania (wiadomość wewnętrzna) wiadomości w ramach prowadzonej rozmowy czat (7.6.19)
- wprowadzono możliwość dodawania zgłoszeń po zakończonej rozmowie czat (7.6.27)
Komunikaty
- dodano możliwość wprowadzania wielu komunikatów wraz z określeniem od kiedy do kiedy mają się wyświetlać (7.6.10)
- wprowadzono sortowanie komunikatów ze względu na datę dodania tj. od lewej ostatnio dodane/zmodyfikowane (7.6.27)
- wdrożono informację o autorze komunikatu po jego rozwinięciu (7.6.27)
- dodano opcję automatycznego rozwijania komunikatu do czasu jego zwinięcia przez Użytkownika (7.6.27)
- wprowadzono dodatkowe pole na liście komunikatów związane z Użytkownikiem, który ostatnio edytował dany komunikat (7.6.27)
- wdrożono możliwość usuwania wiadomości z serwera pocztowego po ich przeczytaniu i utworzeniu kopii w systemie Thulium (7.6.10)
Raporty
- dodano kolumnę przychodzące odebrane % dla raportu Podsumowanie (7.6.18)
Zgłoszenia
- wprowadzono nowy widok Statusów zgłoszeń (7.6.27)
- dodano nowy widok Kateorii zgłoszeń (7.6.27)
Podziel się swoją opinią