Dokumentacja

Wersja 7.6.x

Click2Contact

  • wprowadzono nowy widok obsługi czat przez Użytkownika (7.6.0)

file

  • dodano sygnał dźwiękowy dla klienta przy otrzymaniu nowej wiadomości od konsultanta wraz z możliwością jego wyciszenia (7.6.10)

file

  • dodano możliwość komentowania (wiadomość wewnętrzna) wiadomości w ramach prowadzonej rozmowy czat (7.6.19)

file

file

  • wprowadzono możliwość dodawania zgłoszeń po zakończonej rozmowie czat (7.6.27)

file

Komunikaty

  • dodano możliwość wprowadzania wielu komunikatów wraz z określeniem od kiedy do kiedy mają się wyświetlać (7.6.10)

file

  • wprowadzono sortowanie komunikatów ze względu na datę dodania tj. od lewej ostatnio dodane/zmodyfikowane (7.6.27)

file

  • wdrożono informację o autorze komunikatu po jego rozwinięciu (7.6.27)

file

  • dodano opcję automatycznego rozwijania komunikatu do czasu jego zwinięcia przez Użytkownika (7.6.27)

file

  • wprowadzono dodatkowe pole na liście komunikatów związane z Użytkownikiem, który ostatnio edytował dany komunikat (7.6.27)

file

E-mail

file

Raporty

  • dodano kolumnę przychodzące odebrane % dla raportu Podsumowanie (7.6.18)

file

Zgłoszenia

file

file

Czy informacje były pomocne?

Łukasz

Mam na imię Łukasz i opiekuję się bazą wiedzy Thulium. Chcę, aby była ona dla Ciebie zrozumiała. Jeśli chciałbyś podpowiedzieć mi, co mogę zrobić lepiej, napisz, chętnie przeczytam Twoje uwagi.

Napisz do mnie: dokumentacja@thulium.pl.